'ÍME AZ AJTÓ ELŐTT ÁLLOK ÉS ZÖRGETEK'

'Akit én szeretek, megfeddem és megfenyítem: igyekezz tehát, és térj meg! Íme, az ajtó előtt állok, és zörgetek: ha valaki meghallja a hangomat, és kinyitja az ajtót, bemegyek ahhoz, és vele vacsorálok, ő pedig énvelem. Aki győz, annak megadom, hogy velem együtt üljön az én trónusomon; mint ahogy én is győztem, és Atyámmal együtt ülök az ő trónusán. Akinek van füle, hallja meg, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek!' A Jelenések könyve 3. fejezet 19-22.

AZ AJTÓD ELŐTT ÁLLOK

Az ajtó előtt állok és zörgetek,
Arra várok, hogy bebocsáss.
A szíved ajtaján kívül nincs kilincs,
Csak rajtad áll a nagy találkozás.

Ó, halld meg hangom és válaszolj,
Nyisd meg szíved ajtaját!
Ó, halld meg hangom és válaszolj,
Hogy velem együtt vacsorálj.

Kérdezed: - Ki az, aki kinn áll? -
Jézus vagyok, Isten Fia.
Életem adtam a bűnös emberért,
Hogy ne kelljen meghalnia.

Ó, halld meg hangom és válaszolj,
Nyisd meg szíved ajtaját!
Ó, halld meg hangom és válaszolj,
Hogy velem együtt vacsorálj.

VIDEÓ


Forrás ~ Internet